Chalet ET08 op camping Chateau Le Verdoyer (Dordogne Frankrijk)

De camping

Deze schitterende 4* kastelencamping ligt in het noordelijke gedeelte van de Dordogne, “de Perigord Vert”, midden in het groene hart van Frankrijk. De camping ligt in Champs Romain, een charmant klein dorpje, 15 km van het landelijke stadje Nontron.
Op de camping zijn aanwezig: Restaurant, Bar, Snack Bar, Winkel, een visvijver voorzien van vissteigers, een zwemven aan de rand van de camping, een mooi complex van zwembaden , toegankelijk en voorzien van een zwembadlift. Een waterglijbaan met een lengte van 37 meter.
Op de gehele camping is  WIFI beschikbaar info bij de receptie, bij de receptie staat een computer waarvan gratis gebruik kan worden gemaakt.

Vanaf 2016 een overdekt zwembad aanwezig met tillift, dus ook bij minder gunstige dagen toch heerlijk zwemmen.

Er is een mogelijkheid voor taxivervoer van en naar het vliegveld in de nabijheid en eventueel ziekenhuis e.d. Nederlands sprekende eigenaar. Voor informatie: info@schutstichting.com.

Website van de Camping: www.verdoyer.fr:

Mocht U geen beschikbare periode meer vinden in onze kalender, neem dan contact met ons op; info@schutstichting.com. Mogelijk kunnen wij U toch nog helpen met een andere accommodatie ter plaatse.

Het chalet

Vóór het chalet is een gedeeltelijk overdekt terras aangebracht voorzien van een terras set. De breedte van de toegangsdeur is 90 cm. (deze kan nog verbreed worden d.m.v. een extra openslaande deur.

Het chalet is geschikt voor 6 personen.

Het chalet is voorzien van Sateliet TV met alle Nederlandse zenders.

1 slaapkamer met 1 hoog/laag(ziekenhuis) bed, electrisch verstelbaar en een 1 pers. bed en uiteraard rolstoel toegankelijk.
De tweede slaapkamer met 2  1 pers. bedden is niet rolstoel toegankelijk. Kinderkamer met 1  1 pers.bed + stapelbed voor 1 pers, bovenbed voor kind tot 12 jaar.

Ruime badkamer voorzien van douche/toiletstoel douche bankje.

Een tillift is gratis beschikbaar.
Parkeren bij de bungalow is mogelijk, ook met een busje.

Chalet met oprit en overdekt terras

Eethoek en keuken

Slaapkamer met hoogslaper en tweepersoons slaapkamer

Tweepersoonskamer met Hoog-Laag bed

Tweepersoonskamer met Hoog-Laag bed en badkamer

Zitkamer en to

Let op: I.v.m. de steeds grotere belangstelling voor onze accommodaties, dient Uw boeking aansluitend zijn van de reeds geboekte periode. Of met een tussen periode van 2 weken. Zie hiervoor de bezettingsgraad. vanaf 2024 is het ook mogelijk om in het voorseizoen een extra dag bij te boeken met een minimum van 3 dagen en aansluitend van een week.

Opening Le Verdoyer 2024 zaterdag 27 april en sluiting zaterdag 28 september.

periode 2024 prijs p.week
28/4 07/7 €450 p.dag  75,00
07/7 01/9 € 895
01/9 28/9 € 400

Wisseldag op zondag of in het voorseizoen zie boven.

Extra’s: Huisdieren € 35.00 p.w.; Bedden worden  opgemaakt. Lakenpakket verplicht te huur bij receptie park; Eind schoonmaakkosten af te rekenen bij de receptie v.h. park direct bij aankomst:  € 75,00

LET OP: Vanaf 1 januari 2020 is in Frankrijk een nieuwe belasting ingevoerd: een Eco-belasting inhoudende: personen vanaf 12 jaar betalen deze belasting per overnachting € 0,70, deze kosten worden door ons in rekening gebracht.

Chalets beschikbaar in de maanden half april t/m september.
Meer info en boeken via: info@schutstichting.com.

Beschikbaarheidskalender Chalet ET08 op camping Chateau Le Verdoyer (Dordogne Frankrijk)

Vorige Maand – Volgende Maand