Samenwerking

Vanaf 1 januari 2004 is de Edwin & Frank Schut Stichting een samenwerkingsverband aangegaan met de Stichting Toegankelijke Caravans Côte d’Azur.
Deze stichting heeft zich de laatste jaren ingezet om een reeds bestaand project, “Hulpdienst Côte d’Azur” in Port Grimaud bij St.Tropez aan de Franse kust op camping Les Prairies de la Mer, aan een nieuwe jas te helpen. De Stg.TCCd’A heeft bewerkstelligd, dat in het voorjaar van 2003 acht nieuwe aangepaste stacaravans op de camping konden worden geplaatst. In het voorjaar 2009 is daar een negende caravan bijgekomen.

De exploitatie van de caravans wordt verzorgd door een team medewerkers o.l.v. Karin van Iersel. Het betreft negen grote aangepaste stacaravans. Daarnaast is er een aangepaste boot en is er vervoer van en naar het vliegveld van Nice mogelijk. Er zijn excursie mogelijkheden en heel belangrijk: zorg op maat. Informatie over de caravans:

Informatie over de caravans:

Website: www.hd-cote-d-azur.com